21 Nisan 2008 Pazartesi

İbatech Ekmek Pasta Ve Teknolojileri Fuarı - 1.Bölüm

Herkese merhaba. Yeni bir hafta başladı hemde güneşli bir günle :) Cumartesi günü Özlem'le birlikte fuara gittik. Ovalette standında sevgili Zeynep Ada vardı. Onu görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Uzun zamandır derslerine katılmak istiyordum zaten. Orada ön ders almışım gibi oldu. Sağolsun o da çok ilgilendi hatta benim için aşağıda resmini göreceğiniz deniz kızlı maket pasta üzerine balık figürü bile yaptı. Buradan çok ama çok teşekkür ederim ilgisi ve sıcacık samimiyeti için.En kısa zamanda derste görüşmek üzere....
Bu resimde Zeynep hanımın yaptığı 4 ayrı maket pastayı görüyorsunuz. Nişan pastasına bittim :)
Bu sevimli dino bir harikaydı....

Burda da Zeynep hanım ve ben hatıra fotoğrafı çektirdik :)
Düzenleme işlerim bittikten sonra daha bir sürü fotoğrafla birlikte devam edeceğim fuar gezime..