3 Mart 2008 Pazartesi

BEBEK KURABİYELERİ VE FİGÜRLER

Cumartesi günü annem ve kızkardeşimle birlikte yeni doğum yapan bir komşumuza hayırlı olsuna gittik. Giderken aldığımız minik hediyenin yanına bu kurabiyeleride ekledim. Cuma akşamı hazırladım.Ertesi günde resmini çekip paketledim. Oldukça ilgi gördü kurabiyelerim. Lezzetide harikaydı :)

Cumartesi akşamıda oğlum uyuduktan sonra yakında yapmayı düşündüğüm bir pasta için bu karabaş koyunu yaptım. Gözleri biraz yamuk olmuş şimdi resmi eklerken farkettim ama olsun diğerleri daha düzgün olur.
Bu bebeği de öylesine can sıkıntısından yaptım yine karabaş koyunla birlikte :) Kirpiklerini çizerken elim kaydı ve kalem gözünün bir kısmını boyadı :) Bu da böyle bir bebiş oldu. Pazar sabahı oğlum uyandığında diğer figürlerin yanına eklenen bu iki yeni arkadaşı görünce çok heyecanlandı.
Çok yakında yeni pastalarda görüşmek dileğiyle,herkese iyi haftalar....