25 Şubat 2008 Pazartesi

GECİKMİŞ GÖNDERİ

14 Şubat sevgililer gününde eşimin askerde olan kardeşi teskeresini alıp geldi. Allah bütüm askerlerimize nasip etsin bu mutluluğu. Benden sürekli tatlı birşeyler isterler kayınbiraderlerim :) Bende 1 gün önce yukarıdaki portakallı mudcakeleri ve aşağıda resmi olan pastanın vanilyalı pandispanyasını hazırladım. Sadece bunlar değil diğer resimlerde gördüğünüz pastalardan ve kurabiyelerdende sipariş üzerine bir hayli hazırlamam gerekiyordu. Portakallı mudcake tarifini canım Nilgün'den aldım. Üzerini basit şekilde krem şanti ve süsleme şekerleri ile süsledim. Kutuya koyduktan sonra tam evden çıkacakken aklıma geldi ve basitçe resimlerini çektim.

Bu pasta içinde ise konserve ananas ve parça çikolata kullandım. Gerçekten nefisti.Her katı ananas suyuyla nemlendirdim.

Bunlarda şeker hamurlu kurabiyemiz. Sahibi üzerinde sadece isimlerimiz yazsın dedi ve öyle oldu. Üzerindeki kırmızı kalp süsde eşimin fikriydi :)

Bu pastalardan sevgililer gününe özel bir kaç tane birden yaptım. İçi fıstıklı ve damla çikolata krema olarakta ganajdı.
Sevgililer günü geçeli çok oldu biliyorum ama resimleri bilgisayara ancak bu sabah yükleyebildim.
Herkese iyi haftalar....