21 Haziran 2010 Pazartesi

BİZ GELDİK :))

Çookkk uzun bir aradan sonra merhaba :)
Evet biz geldik hemde 2 ay önce , aniden , habersiz , telaşla.... Çok korkuttu bizi miniğimiz ama iyiyiz şimdi çok şükür. Alıştık artık birbirimize :) günler , geceler oldukça yoğun geçiyor sayesinde :)
Bir sürü değişiklik oldu hayatımızda bu süreçte. Abimiz Toprak tam zamanlı kreşe gitmeye başladı doktorumuzun izniyle , ben pasta ve kurabiye yapmaya süresiz ara verdim. Ancak kardeşimin birlikte devam edelim ısrarlarıyla geçen hafta yeniden başladım ilk siparişlerimizi yayınlayacağım sırasıyla :)
Hatta şimdi sadece kurabiye , cupcake için değil bir sürü şey yapabilecek kadar enerjik hissediyorum kendimi :)
Bu konuyla ilgili çalışmalarım başladı bile , yakında paylaşacağım.
Bunun dışında pasta,kurabiye ekipmanlarının satışını yaptığım blogum Sekershop yayınına ve hizmetlerine tam gaz devam ediyor. Hatta orada neler görmek istersiniz (yeni ürünler,bulamadığınız ürünler,kampanyalar vs) benimle paylaşırsanız mutlaka dikkate alacağım hatta ilk fikrini paylaşan ve en çarpıcı fikir olarak seçeceğim kişilere minikte bir hediyem olacak :)))
Çok özlemişim burayı , şimdi farkettim inanın. Bundan böyle daha aktif bir blog hayatım olacak :))
Şimdi oğluşumla aşk tazelemeye gidiyorum , sevgiler hepinize......