17 Ağustos 2009 Pazartesi

WİNNİE THE POOH PASTASI

Uzun bir aradan sonra merhaba. Geçen haftadan beri bilgisayarım bozuk durumdaydı :( Çok şükür içindeki tüm bilgilerim kurtarılabildi , bu kadar uzun süre maillerime bakamamak inanılmaz can sıkıcıydı benim için.
Umarım bu durum tekrarlanmaz ve hiç birinizin başına gelmez.

Bu pastayı ağustos ayının ilk haftasında yapmıştım. Aynı gün 100 adet kına gecesi kurabiyesi siparişim ve 5 kişilik bir misafir gurubum olunca oldukça sıkıştığımı söylemeliyim. Ama çok şükür hepsinin altından alnımın akıyla kalkmayı başardım :)
Pasta modeli olarak sevgili Ayşe'nin daha önceden yapmış olduğu bir tasarımdan esinlendim.
Aslında sadece pastanın üzerindeki bal görünümünden etkilendim desem daha doğru olacak :))
Pooh , Piglet , Eyore ve yaramazlığı sonuca bal küpüne düşmüş Tiger...
Pasta içeriği olarak kakaolu sünger kek , ganaj krema ve sütlü çakıl çikolatadan oluştu.
Emir Kaan'a uzun,sağlıklı ve çok mutlu bir hayat diliyorum....