9 Temmuz 2009 Perşembe

NİŞAN KURABİYELERİ

Bir önceki yazımda tekrar uğrayamam dedim ama dayanamadım. Hava sıcak , sürekli çalışan fırın yüzünden mutfak daha da sıcak. Küçük bir kaçamak yapıp maillerime bakmak istedim. Gelmişken de geçen hafta teslim ettiğim nişan kurabiyelerini yayınlamak istedim.
Kurabiyeler iki farklı renkte , üç farklı modelde hazırlandı. Yukarıdaki model kurabiye üstadımız Didem'in klasiklerinden biri. Bende çok severek çalıştığımı itiraf etmeliyim. El oyalayıcı ama bir o kadar güzel :))
Bana hemen her yayınladığım üründe malzeme soranlar için link vermek işin en kolayı olacak sanırım. Bu kurabiyedeki gülleri buradaki ürünle yaptım.

Bu kurabiyeyi ise buradaki ürünle yaptım. Bence çok hoş oldu oldukça ilgi gördüğünü de söylemeliyim :)))

Bunlar da klasik kalpli kurabiyeler ,

İki renk olarak hazırlandı.

Toplam 60 adet olarak hazırlanan kurabiyeler şık sepetler içinde teslim edildi.
Evlilik yolunda ilk adımlarını atan Zeynep&Volkan çiftine ömür boyu sürecek mutluluk ve huzur diliyorum.