25 Temmuz 2009 Cumartesi

KURABİYE AĞACI

Bir önceki yazımda bahsettiğim Elif bebeğin kurabiyeleri. Geçtiğimiz pazartesi günü sabah erkenden teslim edildi bu kurabiyeler.

Pazartesi günü dünyaya gelen Elif için hazırlandı. Ayşegül hanım beni aradığında pembe ve beyaz renklerde çoğunluğunun artık benim için klasik hale gelmiş olan uyuyan bebek şeklinde olmasını istediğini belirtti.

Bu kadar fotoğraf çekmeme rağmen bebekli kurabiyeden hiç çekmemişim :(

Kurabiyeler kurabiye ağacına asılı olarak teslim edildi.

Hastane odasında sunulacak dendiği için aklıma gelen en şık ve basit sunum şeklini kullanmak istedim. Kurabiye ağacı tam hastane odaları sunumu için tasarlanmış :))

Didem hazırladığı kurabiyelerle bir çoğumuza örnek olmaya devam ediyor. Bu kurabiyelerde yapılırken ondan esinlendiğimi söylemeden geçemeyeceğim.

Bol fotoğraflı bir yazı olduğu için yine Elif bebek için hazırladığım cupcake standını bir sonraki yazıya sakladım.



Bu üründe kullandığım kurdele şeklini yeni aldığım silikon mouldumu kullanarak yaptım.




Ne yazık ki o kadar özenmeme rağmen kurabiye ağacının fotoğrafı güzel olmamış :((( çok ama çok üzüldüm. Bir sonraki kurabiye ağacı siparişinde çok daha dikkat edeceğim buna.
Kurabiye ağacı toplam 50 adet kurabiye alıyor ve yukarıda da söylediğim gibi hastane odaları için gerçekten çok hoş bir sunum şekli oluşturuyor.
Tekrar görüşene dek , sevgiler....