11 Mayıs 2009 Pazartesi

SEKSİ ERKEKLER PASTASI :)

Yeni bir pastayla huzurlarınızdayım. Sitemi sık sık güncelleme sözümü elimde olmayan nedenlerden dolayı tutamadım yine. Geçen hafta yaptığım tüm çalışmalarım , Tefal Actifry etkinliği için hazırlamış olduğum tarifim ve daha pek çok fotoğrafımın yer aldığı makineme ne yazık ki kayıp kablosu yüzünden ulaşamıyorum.
Bu pastayı yapalı epey oldu. Arzu hanıma arkadaşları tarafından sürpriz olarak sipariş edilmişti.
Pasta tasarımını ve içeriğini arkadaşları önceden belirleyip bana bildirdiler. Bende elimden geldiğince hayallerindeki pastaya yapmaya çalıştım. Sanırım başarılı da oldum :)
İçerik olarak vanilyalı sünger kek , beyaz çikolatalı krema , muz ve parça çikolatadan oluşan bir pastaydı.
Arzu hanıma tekrar mutlu yıllar dileyerek mutfakta beni bekleyen bebek kurabiyelerime dönüyorum.
Sevgilerimle...