24 Mart 2009 Salı

TEFAL ACTİFRY ETKİNLİĞİ VE BEBEK KURABİYELERİ

Yepyeni bir haftadan merhaba.
Geçtiğimiz haftalarda Tefal Ürün Müdürü Zümrüt hanımdan bir mail aldım. " Lezzet dünyasının sanal alemdeki temsilcileri olan sizlerle tanışmak, yeni pişirme çözümümüzü paylaşmak ve fikir alış-verişinde bulunmak için bir araya gelmek arzusundayız " diyordu.
Hiç vakit kaybetmeden katılacağımı bildiren mailimi gönderdim bende :)
Nihayet geçen cumartesi günü Tefal'in düzenlediği ActiFry etkinliğine katıldım ve inanılmaz mutlu bir şekilde ayrıldım oradan.
Yeni çıkan Actifry tam bize göre diye düşündüm durdum üç saat boyunca. Oğlum ve eşim patates kızartmasını o kadar çok seviyorlar ki. Ancak ben kızartma takıntım yüzünden sürekli fırında yapardım patatesleri. Tabii asla kızartma tadı olmuyordu.
Sadace 1 kaşık yağ ile 1 kg patates kızartılabileceğini ve bu kızartmanın harika bir lezzette olacağını kendim bizzat denedim ve o anda ikna oldum :)) " işte" dedim içimden , tamamdır bu iş :))
Hele yaptığımız çoban kavurma beni benden aldı. İlk etapta etlerin bu kadar kısa bir zamanda iyi pişip pişmeyeceklerini çok merak etmiştim ama ilk lokmayı ağzıma attığım anda bir kez daha ActiFry'e hayran oldum :)
Şimdi sürekli neler deneyebilirim , neler yapabilirim diye düşünüyorum. Çünkü ActiFry etkinliğimiz çok yakında....

Artık daha fazla konuşmadan bu sevimli kurabiyelere geçmek istiyorum. En üsttekiler farklı bir bebiş için yapıldı :)) Vakitsizlikten akşam geç saatte fotoğraflandıkları için görüntü pek iyi değil.
Son iki fotoğraf ise başka bir bebişe yapıldı. Üstelik bu kurabiyeler yapılalı neredeyse 1 ay oldu. Sürekli geriden gelerek yayınlıyorum yaptıklarımı ama en kısa zamanda bu sorunu çözeceğim :)

Sizlerinde beğeneceğinizi umarak , ayrılıyorum huzurlarınızdan :)))