18 Şubat 2009 Çarşamba

HANNAH MONTANA PASTASI

Nihayet bir pasta ekleyebildim. Son gönderilerim hep kurabiyeler üzerine olmuştu , umarım sizleri sıkmamışımdır.
Bu aralar oldukça yoğun zamanlar geçiriyorum. Sitemde bir takım değişiklikler yapmak istiyordum ama şimdi tamamen yenileniyor. O yüzden yeni fotoğraflar eklemiyorum oraya. Tamamen işimiz bittiğinde bakalım beğenecek misiniz ?
Benim sitemi de Selda'nın sitesini yapan arkadaş yapıyor. Bu aralar site yaptırmayı düşünen veya mevcut sitesinde değişiklik isteyenlere aracı olurum seve seve.
Hannah Montana pastasını yapalı neredeyse 1 ay olacak. 6 yaşına giren Sena için hazırlamıştım. Benden böyle bir pasta istendiğinde ne yalan söyleyeyim ben Sena'nın 10-12 yaş arasında olduğunu düşünmüştüm. Sonradan 6 yaşına gireceğini öğrendiğimde bayağı şaşırdım :)
Artık çocukların talepleri o kadar değişiyor ki , sanırım şaşmamak lazım :)
Bundan sonraki postumda bir firma için hazırladığım neşeli tek kişilik pastaları yayınlayacağım.
Sevgiler...