21 Ocak 2009 Çarşamba

SEVGİLİYE PASTA VE BENDEN BİR HABER

Yine yayınlanmakta oldukça gecikmiş bir pasta ile huzurlarınızdayım. Ancak yapılacak iş çok vakit az olunca sıkışıyor insan. Bu pastayı aralık ayının ortasında iki sevgili için tek kişilik pastalar şeklinde hazırlamıştım. Kalabalık bir görüntü olmasın diye tek fotoğrafını yayınlamayı uygun gördüm.
Vanilyalı pandispanya muz ve parça çikolata ile hazırlamıştım. Son zamanlarda yaptığım tüm pastalarda nedense muz ve parça çikolata isteniyor.
Benden haber kısmına gelecek olursam bu hafta başında bir organizasyon firması ile anlaşma yaptım. İnşallah daha yoğun günler beni bekliyor :) Bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim.
Sırada yakın bir zamanda bir haberim daha olacak sizlere.
Şimdilik görüşmek üzere diyip huzurlarınızdan ayrılıyorum.
Kucak dolusu sevgiler hepinize..