8 Ocak 2009 Perşembe

ŞİMŞEK MCQUEEN PASTASI

Ocay ayının ikinci haftası bitmek üzere. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki , şaşıyorum bazen.
Ben bu pastayı yapalı 3 haftadan biraz fazla oldu.
Bu pastayı yaptığım gece oğlumun Batman pastası ve bir baby shower partisi için sipariş edilmiş 50 adet kurabiyeyi yetiştirebilmek için aralıksız sabaha kadar çalıştım. Değer mi , değdi mi derseniz " evet değdi" . Ertesi gün oğlum okulda inanılmaz mutlu oldu , Nagehan hanımla ertesi gün konuştuğumuzda pastayı çok beğendiklerini söyledi , baby shower kurabiyeleri çok beğenilmiş olmalı ki doğum zamanı içinde yenileri istendi :))
İşte bu pastanın hikayesi içinde tüm bunları barındırdı benim için :)
Sevgili Mustafa Barış'a uzun,sağlıklı ve mutlu bir hayat diliyorum. Annesi Nagehan hanıma da beni tercih ettiği için teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle...