15 Ekim 2008 Çarşamba

EMİR KAAN'IN 1 YAŞ PASTASI

Uzun çok uzun zaman önce yaptım bu pastayı. Temmuz ayı sonunda kızkardeşimin oğlu,canım yeğenim,boncuk gözlüm Emir Kaan için yaptım. Kardeşim zemin mavi olsun gerisini istediğin gibi yap dedi. Bende o kadar planlamaya ve hazırlığa rağmen aceleye gelen bu pastayı hazırladım.

Vanilyalı pandispanya , çikolatalı krema , muz ve parça çikolatadan oluştu pastamızın içi. Yiyenler ve pastamızı görenler çok beğendiler. O gece partideki diğer çocuklar için sanırım 15 kez mumları yaktık :)


Bu kurabiyeleride Emir Kaan için hazırladım. Kardeşimin haberi yoktu , sürpriz yaptım onlara.

Partiye gelenlere ikram ettik kurabiyelerimizi. Büyüklerde en az çocuklar kadar ilgi gösterdiler bu kurabiyelere. Kuzenimin evinde hala duruyor hatıra olarak. O zamandan beri birşey olmadığını söylemeliyim.
Haftaya başka bir parti,başka bir doğumgünü ile burada olacağım. Şimdiden herkese çok güzel geçireceği bir hafta sonu diliyorum.