1 Ağustos 2008 Cuma

KAMPANYA - 1 :)

Merhaba. İş yerimden artık bloglara giriş yapamıyorum. Ne yazık ki tüm bilgisayarlara kısıtlama getirilmiş durumda :) Yani sekershop blogumuda güncelleyemedim uzun zamandır. Evde ancak siz dostlarımın bloglarını aceleyle gezip çıkıyorum. Malum hem iş , ev ve çocuk olunca biz çalışan kadınlara pek zaman kalmıyor. Düşündüm ve bir kampanya yapmaya karar verdim. Ama akşama kadar beklemek istemedim ve burdan duyurayım dedim :) kısa bir süre için geçerli olacak bu kampanya lütfen unutulmasın :) Sipariş vermek isteyen arkadaşlarım bana en geç 06 ağustos çarşamba günü sabahına kadar esrakars@gmail.com adresinden ulaşabilirler. Teslim süresi yaklaşık 20 gündür bunu da unutmayın :)
Sevgiler hepinize.....

Şeker hamuru modelleme tabancası - 65 ytl

Melek şekilli çikolata kalıbı - 24 ytl
Portakallı ve çilekli kuvertür çikolata / 300 gr lık ambalaj - 25 ytl

Kristal şekerler - Türkiye'de bulamayacağınız bir ürün (en azından şimdilik :)
Her pakette 30 adet var - 15 ytl Maisie Parrish's Character Cakes (İnsan modelleme üzerine harika bir kitap) - 60 ytl