26 Mayıs 2008 Pazartesi

ORGANİZE İŞLER BUNLAR :)

Evetttt herkese merhaba. Son yazımda size sürprizim olacak demiştim. İşte Burçin'le yaklaşık 1 aydır süren sürprizimiz nihayet geçen cumartesi hayata geçti. Fidan ikinci bebişine hamile onun için baby shower partisi düzenledik. İnanılmaz gergindik ikimizde ya Fidan gelmezse diye. Haberi yoktu çünkü (en azından Yasemin gelene kadar biz öyle sanıyorduk:) Planlar yapıldı , kim ne pişirip getirecek kararlaştırıldı. Kısaca herşeyin mükemmel olması için maksimum çaba sarfettik. Ama kabul ediyorum bu iş çok zormuş :)
Ben diğer arkadaşlarımın bloglarına baktım fotoğrafları eklemeden :) değişik olsun diye bunları eklemeye karar verdim.
Efendim ; canım Ayşem partiyi tükkanda yapabilirmiyiz dediğim anda kabul etti ve o da yetmezmiş gibi pastayı da hazırladı. Ne diyebilirim ki harikasın Ayşem ve iyi ki varsın...

İşte günün kahramanı geliyorrrrrr......

Pastamız kesilirken :) ımmm çok güzeldi....

O gün bizim bütün gürültü ve dağınıklığımıza katlanan , her aşamada yardımcı olan sevgili Sezer pastayı servis yaparken. Yasemin bana bu ve benzeri bir kaç poz verdi :) Ne diyeyim Yasemin çok sevdim ben seni :) Gökalp beyinde sana selamı var :)
24 mayıs cumartesi günü yanımızda olan , olamayan herkese canı gönülden teşekkür ediyorum. Kızlar yaptığınız mamalar bir harikaydı , piknikte devamını bekliyorum :)
Ben gidiyorum şimdi altına imza atacağım bir baby shower partisi daha var hazırlanmam lazım :)