24 Nisan 2008 Perşembe

ZUZU PASTASI

Merhaba herkese. Photoshop öğrenmeye başladım :) ufak ufak... İlk olarak yazı yazmayı öğrendim ve her gün yeni bir şeyle devam ediyorum. Fotoğraflardaki bazı hatalarımı affedin lütfen. Zamanla düzelecek inşallah.
Bu pastayı arkadaşımız Fatoş ve Doğan'ın tatlı oğulları Arda'nın ilk yaşgünü için yaptım. İçi dışı tamamen çikolatalı Fatoş'cum öyle istedi. Bugün yapılacak Arda'nın partisi inşallah beğenilir pastam.
Zuzu dememin sebebide onların ailece birbirlerine "zuzu" diye hitap etmeleri :) fotoğraflarda gözükmüyor ama arka plakasında da zuzu yazıyor arabamızın :)

Maviş zuzumuzun kurabiyeleride araba şeklinde yapıldı ve üzerine ARDA yazıldı. Kurabiyeleri bademli olarak hazırladım. Her zaman kullandığım ve çok memnun kaldığım bir tarif bu. Sevgili Müge'nin sayfasında bulabilirsiniz Sable Hamuru adında.

Arda paşa nice mutlu yaşlara annen ve babanla birlikte. İyi ki doğdun.
Seni çok seviyoruzzzzz.........