7 Nisan 2008 Pazartesi

NİSAN AYI GÜN SOFRAM VE BÖĞÜRTLENLİ PARFE

Her ay düzenli olarak yaptığımız akraba günümüz bu ay benim evimde gerçekleşti. Çeşidi bol tutmaya çalıştım herkesin damak zevkine uyması açısından. Yine de içime sinmedi sofram. Düşündüğüm bir çok şeyi yapamadım. Kısmet seneye diyorum ve menüye geçiyorum :)

* Portakallı mudcake
* Çikolatalı çatlak kurabiye
* Fıstıklı kurabiye
* Damla çikolatalı kurabiye
* Böğürtlenli parfe
* Bisküvi tatlısı
* Çilekli pasta ( kelepçeli kalıptan çıkarırken bozulduğu için resmini çekmedim)
* Bulgur salatası
* Patlıcan ve kırmızı biber salatası
* Kereviz salatası
* Havuç salatası
* Vişne sulu salata
* Tahinli ve peynirli kanepeler
* Milföy böreği
* Cevizli ekmek
* Acuka

Evet sanırım hepsini yazdım. Yaptığım herşeyi birer ölçü şeklinde yaptım. Fazla gelip de ziyan olan birşey olmadı böylece. Anladım ki çeşit çok olduğu zaman sofraya doyum olmuyor. Biz cumartesi günü hemen hiç kalkmadık masadan diyebilirim. Benim için çok güzel ve eğlenceli bir gündü. Yorulduğumu unuttum ve anın keyfini çıkardım :) Ama herkes gittikten sonra koltuğa yığılıp kaldım :) Yaptığım her tarifi ayrı ayrı ekleyeceğim. Bazıları için sadece resim ekleyip link vereceğim. İlk olarak da Oktay Usta'nın aslı frambuazlı olan parfesiyle başlamak istedim. Ben frambuaz yerine böğürtlen kullandım ve oldukça lezzetli olduğunu söyleyebilirim. Merak edip denemek isteyenler için işte tarifimiz burada.