31 Mart 2008 Pazartesi

TEK KİŞİLİK PASTALAR

Herkese merhaba. Bu tek kişilik pastalar resimlerden pek anlaşılmasada yoğun çikolatalı ve browni tarzında keklerin üzerine şeker hamuru süslemesi ile hazırlandı. Aslında bu sipariş Fidan'a gelmişti ama pastayı isteyen kişi ile Fidan arasındaki mesafeden dolayı ben hazırlayıp teslim ettim. Teslim alırken Ezgi'nin yüzündeki gülümseme şahaneydi :) Bir kutlama için hazırlandı bu mini pastacıklar ve Ezgi'nin isteği doğrultusunda bir kısmında baş harfleri bir kısmında da elma vardı. Ben yaparken çok eğlendim.
Üstteki resim çok güzel çıkmış ama bu ikisi berbat. Çünkü hepsi cep telefonu ile ofiste çekildiler. Bir seminer için eşim Antalya'ya gitti geçen hafta ve makineyide yanında götürdü. Bir blogcu için en korkunç şeymiş makinesiz kalmak :( Neyse ki bu gece dönecek eşim bende hem canıma hemde fotoğraf makineme kavuşmuş olacağım :)

Artık bu kadarıyla idare edeceğiz :( Elma pek belli olmamış ama sapını ve yaprağını bile yapmıştım :)
Herkese sevgilerimi gönderiyorum...