17 Mart 2008 Pazartesi

EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ VE PORTAKALLI MUDCAKE

15 Mart cumartesi bizim evlilik yıldönümümüzdü. O tarihe kadar aklımdan bir sürü pasta modeli geçti. Ama hem vakitsizlik hem de eşimin bu mudcakeleri çok sevmesinden dolayı tarifini Nilgün'cüğümden aldığım portakallı mudcakeleri pişirdim.
Süslemesini oldukça basite indirgedim. Çünkü eşimin gelmesine çok az bir zaman kalmıştı. Resimde pek belli olmasa da (akşam çekildiğinden) çiçek desenli pattern pin kullandım hamuru açarken. Harf kalıplarımla "seni seviyorum" yazdım. Beyaz ve pembe pearl dust kullanarak da simli bir görünüm elde ettim. Eşim çok beğendi. Oğlum da :) Hatta bir ara oğlum üzerine mum dikip iyi ki doğdun baba demek istedi :)
Son olarak buradan canım kocama hayatımda olduğu için ne kadar mutlu olduğumu söylemek istiyorum. Serkan seni çok seviyorum,aşkımızın hiç bitmemesi dileğiyle.....