14 Şubat 2008 Perşembe

GECİKMİŞ BİR SOBEEE :)

Geçen hafta sevgili Fulya beni sobeledi ama yoğunluktan dolayı bir türlü yazamadım. Bugün de Ela tarafından sobelendiğimi görünce artık yazmak şart oldu. Fulya'cım affet beni gecikme için olur mu :)

İşte bunlar , bakalım kaç tanesi gerçek olacak ...
- Canım oğlumu sağlıklı ve mutlu bir şekilde
yetiştirip vatanına,milletine
hayırlı bir evlat
olduğunu görebilmek.
- Yeniden anne olabilmek...
- Eşimle ve oğluşumla birlikte
küçük bir sahil kasabasında sakin bir tatil yapmak.
- Günün birinde şartların
gerektirdiği değil de sevdiğim işi yapmak.
- Uçağa binmek ama hiç korkmamak :)
- Eşimle elele Paris sokaklarını turlamak..
- Lost'un oyuncalarıyla özelliklede Jack'le tanışmak ve dizi çekimlerini izleyebilmek (tamam bu uçuk bir istek ama olsun belki gerçekleşir :)







Yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim...
- Mutfak dolaplarımı düzenleyip , kullanmadığım veya kullanmaktan sıkıldığım malzemeleri babamın İzmit'teki yazlığına götürmek.
- Fotoğraf albümlerini düzenlemek. Ne zaman bu amaçla elime alsam bazı resimlere bakıp gülümseyip,bazılarında özellikle "baba" dediğim büyükbabamın ve dedemin resimlerinde ağladığım için hep yarım kalıyor :(
- Evde bir dolabı fazladan işgal eden eski teyp kasetlerini atmak.
- Oğlumun oyuncaklarını ayıklayıp yaşına göre olanları bırakıp diğerlerini kaldırmak. Zira artık odasında yer kalmadı.
- Pastacılıkla ilgili kursları araştırıp,birine kayıt olmak.

Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa...
- Yeniden dünyaya gelsem,babam istediği için Kimya okumazdım :(
- Yeniden eşimle evlenip daha erken yaşlarda çocuk sahibi olurdum.
- Rahmetli dedem ve büyükbabamla daha fazla zaman geçirirdim. Doyasıya sarılırdım onlara ve şimdi bu satırları yazarken ağlamazdım...
- Yeniden aynı anne,baba ve kardeşlere sahip olmak isterdim.

Ben kimseyi sobelemiyorum,sanırım bu konuyla ilgili sobelenmeyen kimse kalmadı.