10 Eylül 2007 Pazartesi

PAUL TARZI ÇİKOLATALI KEK PASTASI & ŞEKER HAMURU


Kısa bir aradan sonra yeniden merhaba. Bu pastayı sırf yeni aldığım kalpli şeker hamuru kalıbımı denemek için yapmıştım :) Kek Pastacı Burcu'nun "paul tarzı çikolatalı kek" tarifinden.İnanılmaz lezzetli bir kek. Pastanın içi muzlu ve çikolata parçalı. Aslında kesildiği zaman resimlemek isterdim ama hediye götürdüğümüz için mümkün olmadı. Ben mutlaka deneyin derim. İlk şeker hamuru denemem demek isterdim ama değil :) Bu kaçıncı Allah bilir. Ama Ayşem'den aldığım kalıplar sayesinde en düzgünü bu :) Ayrıca bilenler bilir.Şimdi herkes benim geçen hafta sonu kardeşimin bebek mevlütü için yaptığım süslü kurabiyelerin resmini bekliyor. Ama yok.Çekmedim resimlerini.Neden mi? Çünkü hayal ettiğim gibi olmadı.Aslında mevlüte gelen herkes bayıldı hatta kimse benim yaptığıma inanmadı. Ben asıl ustaların kurabiyelerini bildiğimden bana hiç öyle güzel gelmediler.Kısmet bu ayın sonunda bir bebek daha gelecek.İnşallah onunkiler güzel olur :)